mandag 4. februar 2013

Kortmyrhuset - gjesterom

Her er et bilderas fra det som blir gjesterom, eller eventuelt barnerom hvis det blir aktuelt i framtida. Her var det brune panelplater på veggene. På de første bildene er det kottet som blir revet, her kan jeg fortelle at jeg fant mye rart når det skulle tømmes. Under panelplatene var det en søt gammel tapet som også sees på det første bildet.


Lag 1:
                                   

Lag 2:


Lag 3:

Etter å ha rive oss gjennom panelplater, sponplater med tapet og planker kom vi endelig inn til tømmeret.



Her fant jeg igjen tapetrester rett på tømmeret.


Her er det endelig rette vegger med nye vinduer!


Etter stor innsats av en sterkt forkjøla ektemann, ble rommet ferdig isolert og klar til å plates. Dette er det første rommet som skal gjøres ferdig, og fargen på veggen skal være Sweet sand. Gleder meg veldig til å se det neste tur ut i huset :)



Jeg kommer med oppdaterte bilder av rommet med panelplater snart! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar